Teslimat İçin Ne Kadar Ücret Ödenir?

Sitemiz üzerinden yapacağınız tüm alışverişlerinizde ÜCRETSİZ KARGO hizmeti vardır.

Aldığım Ürün Hangi Saatlerde Teslim Edilecek?

Siparişiniz Yurtiçi Kargo tarafından 09:00-19:00 olan mesai saatleri içerisinde(İş Günlerinde) belirtmiş olduğunuz teslimat adresine gönderilmektedir.

Kargom Ne Zaman Ulaşır?

Siparişiniz paketlenip hazırlandıktan sonra kargonuz kargo firmasına teslim edilir. Ortalama 2-3 iş gününde sizlere teslim edilmektedir.

**(Mücbir sebepler günlere dahil edilmemiştir.)

Mobil bölgelerde teslimatları biraz daha uzun sürebileceğini lütfen dikkate alınız. Resmi tatil ve bayram dönemlerinde kargo firmaları çalışmadığı için teslimatınız ilk iş günü içerisinde yapılacaktır.

Kargomu Nasıl Takip Edebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiğinde size bilgilendirme amaçlı sms ve e-mail göndereceğiz. E-mailin içerisindeki kargo takip linkine tıklayarak kargonuzu takip edebilirsiniz.

Üyelik hesabınızla verdiğiniz siparişlerinizde hesabınıza giriş yapıp ilgili siparişin kargo takip linkine tıklayarak kargonuzu takip edebilirsiniz.

Kargom Hangi Kargo Şirketi İle Gönderilecektir?

Kargolarınız Yurtiçi Kargo ile gönderilecektir.

Yurt Dışına Teslimatınız Var Mıdır?

Yurt dışı siparişleriniz için kargo ücreti alıcıya ait olmak üzere teslimatımız bulunmaktadır. Detaylı bilgi için, +90 532 685 14 75 numaralı telefondan iletişime geçebilirsiniz. 

Sık Sorulan Sorular

Stoklarımızda bulunan ürünler hafta içi saat 21:00'dan önce sipariş verildiği takdirde ertesi gün kargoya teslim edilmektedir.

ÖNEMLİ: Covid-19 salgını sebebiyle kargolama sürecinde bazı gecikmeler olabilmektedir. Siparişleriniz en geç 3 iş günü içerisinde kargolanacaktır. Gecikme sebebiyle özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz.

maxozone.com.tr üzerinde yapmış olduğunuz işlemlerde karşılaştığınız hataları [email protected]'a e-posta gönderebilir ya da iletişim formunu doldurarak bize iletebilirsiniz. Veya +90 532 685 14 75​⁠​ numaralı telefondan bize ulaşarak bildirebilirsiniz.

Değişiklik talebinizi +90 532 685 14 75 numaralı hattımızı arayarak veya whatsapp aracılığı iletebilirsiniz. Eğer ürününüz kargoya verilmemiş ise talebiniz değerlendirilmeye alınarak kısa sürede bilgi verilecek, sistem üzerinden de takibini yapabileceksiniz.

Satın aldığınız ürünlerin kargo firmasına verilmesinin ardından e-posta adresinize ulaşacak kargo takip kodunu (gönderim kodunu), kargo firmasına ait internet sayfasına giriş yaparak kullanabilirsiniz.

Yapı ve Kredi Bankası
Habibe SEYMEN
IBAN: TR75 0006 7010 0000 0052 5754 64